sobota, marec 03, 2007

model iz deprona I. del


Kljub temu, da sem ne dolgo nazaj bil prepričan, da se nikoli ne bom lotil gradnje modela iz deprona (predvsem zaradi čudno ploščate oblike, ki mi ni všeč) sem vseeno poizkusil. Po brskanju po forumu in iskanju po internetu sem našel kar nekaj zelo lepih modelov izdelanih iz tega materiala. In nekaj jih je imelo prave "obline" in so bili čisto podobni tapravim modelom. Ravno to, da se da tudi iz deprona oblikovati profil krila in zaobljen trup me je prepričalo, da sem se lotil gradnje.
Odločil sem se za model Raven, ki je po obliki podoben modelu CAP231 ali pa Extri 300. Premer kril je 75cm. predvidena vzletna masa pa okrog 300g.

Model sem v grobem izdelal v enem dopoldnevu. Pri rezanju deprona je zelo pomembno, da je rezilo čimbolj ostro. Za lepljenje sem uporabljal kar 5 minutni epoxy. Čaka me še fina obdelava krila in montaža eleronov. Prilepiti moram še nosilec motorja iz malo trše 5mm balze in pa seveda montirati servote in vse skupaj ožičiti.



- depron (thermoplan) 3mm 1m^2 ~3€
- brushless motor cena ~8€
- regulator 10A ~15€
- 3x servo
- sprejemnik


podatki o motorju:

- 2-3 Lipo
- 832 obr/V
- os 3mm
- 39g









Meritve:

- 2S 1100mAh konion
- GWS 8x4.3" prop

tok 1.8A pri polovičnem plinu (1500us na servotesterju)
tok 5.7A pri polnem (2000us na servotesterju)

Torej 10A regulator bi moral biti dovolj.

Ni komentarjev: