ponedeljek, marec 12, 2007

model iz deprona - testni polet

Končno se je vreme toliko izboljšalo, da sem danes preizkusil model. Sicer je še vedno malo pihalo ampak nisem več zdržal. ;) Pri prvem poletu iz roke sem takoj ugotovil, da sem za zažetek pretiraval z odkloni. Odzivi na komande so bili preveč divji za normalno letenje oziroma "trimanje". Zato sem kaj hitro prekini rodeo in z viškom adrenalina prizemljil model. Takoj sem vse odklone na komandah zmanjšal na 50% in vklopil expo. Naslednji štart je bil kar iz makedamske ceste. Bolj iz radovednosti kot zares sem ga malo zapeljal po cesti in ko sem videl, da se bo brez težav odlepil od tal sem dal gas do konca. Vau....nekaj novega! Sledilo je nekaj zavojev in šolskih krogov.
Ker pa sem imel sabo še nov, "kitajski" 850mAh 3S Lipo paketek mi seveda ni dalo miru in sem na vsak način hotel preizkusiti kako bo vsa stvar delovala na 3S. Obrati pri polnem plinu so bili divji...zvok pa še bolj. Tokrat sem štartal kar iz roke in sicer tako, da sem dal gas do konca in model samo malo potisnil stran od sebe. Divji štart v vertikalo in spet rodeo pri reakcijah na komande. Večja hitrost in komande spet bol "primejo"...logično. Ampak na žalost ni dolgo trajalo. Popustil je nosilec motorja iz 5mm balze, ki je bila očitno preveč mehka. Nosilec je počil po dolžini med obema vijakoma ter osjo. Motor je obvisel na žičkah in jih spletel v lepo kitko. ;) Še sreča, da ni prišlo do kakšnega stika in da sem pravočasno ugasnil motor. Sledil je bol ali manj kontroliran padec na nos. Rezultat...zvit GWS 8x4.3" in razcefran nos. Potrebno bo zamenjati nosilec s čim tršim. Verjetno bo iz 3mm vezane plošče. Razmišljam pa, da bi kar na novo naredil celoten trup.

Ni komentarjev: