petek, marec 02, 2007

moja nova "igrača"

Najprej naj povem, da bo ta blog v prvi vrsti namenjen mojim modelarskim dogodivščinam. In ker sem po naravi tak, da me zanima milion stvari in ker moram vse preizkusiti (če le ni predrago ali pa tako ali drugače preveč škodljivo ;) ) se bodo tukaj znašle predvsem kakše nove stvari, ki jih do sedaj še nisem imel priložnosti preizkusiti.
Ker me že dolgo zanimajo radijsko vodeni helikopterji in ker sem pred kratkim naročil svoj prvi elektro helikopter (v nadaljevanju heli) sem se odločil, da bom svoje prve korake v tej smeri modelarstva sproti objavljal v tem blogu. Pa menda je to zdaj moderno. ;) Mogoče bom pa s tem pomagal še kakšnemu začetniku pri odločitvi ali pa pri opustitvi ideje o nakupu česa podobnega.

Z avio modelarstvom se ukvarjam slabo leto... 3.5.2006 malo pred poldnevom sem namreč prvič v zrak vrgel Easystarja in bol ali manj srečno pristal. V mojem primeru se je easystar izkazal za odličen začetniški model, ki dopušča manjše napake pri samem letenju in pristajanju. Sami pristanki mi niso delali težav sem pa imel dvakrat bližnje srečanje s krošnjo drevesa in s streho manjšega kozolca. ;) Ampak oboje se je končalo le z manjšimi praskami na modelu. Verjetno bi kak drug model zgrajen iz balze težje prenašal moje samostojno učenje. ;)
Ko sem po parih urah letenja nekako osvojil tiste osnove, ki so potrebne za malo bolj sproščeno letenje...torej občutek za komande in reakcije letala pa sem na izija obesil mini kamero in nastalo je nekaj filmčkov in slik z zraka.

Video 1
Video 2
Video 3

Ker pa je letenje z easystarjem postalo monotono pred vsem pa, ker vedno stremim za nečem novim imam trenutno še dva leteča modela...Parkya in pa lastnoročno izdelanega mini jadralca Kolibrija (avtor modela je Krist). Na novo motorizacijo čaka še elektro verzija Kolibrija, pred parimi dnevi pa sem se lotil še gradnje Raven-a, modela iz deprona. Ampak o teh modelih pa kdaj drugič.

Za prvi heli sem izbral cenovno zelo zanimiv model, ki je na pogled podoben modelom kot so Sabre, Walkera Dragonfly 4, Carboon CP in podobni. Mnenja o tem ali je to primeren model za začetnike so deljena. Bomo videli. Za ta model sem se odločil predvsem zaradi cene in zaradi tega, ker bom v kompletu dobil se LiPo akumulatorje (ponavadi so pri teh helijih priloženi NiMh akumulatorji, ki so manj zmogljivi in težji), ki jih bom lahko uporabil tudi v kakšnem modelu letala (cena takšnega LiPo paketa je vsaj 20€) . V kompletu je tudi 6 kanalni oddajnik, ki deluje na 35Mhz področju in ga bom poizkušal nadomestiti z mojo Futabo FX-18.

Aja...model se imenuje EP Spy Hawk in prihaja z daljnega Hong Konga za ceno 65€ + poštnina, ki pa žal ni najbolj poceni.

Kaj več pa, ko dobim pošiljko...

Ni komentarjev: