petek, marec 23, 2007

heli - "šolski križ"

Pred dnevi sem dobil originalni "crash kit", ki vsebuje križ za učenje z 2mm karbonskimi palčkami in pink ponk žogicami, glavni rotor, dva repna rotorja in motorček repnega rotorja. Upam da teh delov ne bom prav kmalu rabil. Seveda sem najprej poizkusil namestiti križ. Zadeva se je ustavila pri plastičnih držalih, ki imajo luknjo skozi katero gredo karbonske palice in se nekako zaskočijo na same sanke v delu kjer se stikajo "noge" in sanke. Naj bi se. Ampak temu ni tako, ker je na tistem delu majhna kvadratna ojačitev, ki je pa pri drugih modelih ponavadi ni. ;) Ta križ pa je seveda namenjen standardnim sankam. Kljub trem mailom z nazornimi slikcami mi še vedno ni uspelo prepričati prodajalca na daljnem vzhodu, da to ne gre skupaj. On še vedno trdi, da "there's no problem". ;)
Danes pa sem dobil idejo, da bi karbonske palčke enostavno porinil pod silikonske obročke, ki sem jih namestil na sanke. In zadeva presenetljivo dobro drži. "Simpl je nartaboljš!" ;)
Naredil pa sem si tudi enostaven "blejd holder" oz. držalo glavnih rotorjev. Material je kar plastificiran depron, v katerega je bil zapakiran crash kit.

Ni komentarjev: