torek, marec 20, 2007

heli - modifikacije

Čez vikend je spet bilo nekaj časa za helikopter čeprav je bilo na trenutke zelo vetrovno in ne ravno primerno za letenje s helikopterjem. Najprej sem se igral s samim težiščem. Zasnova helija je očitno prilagojena NiMh baterijam, ki so težje od LiPo. Zaradi tega sem moral baterije pomakniti precej naprej in prilepiti dodatnih 10g svinca, da sem ujel težišče. Za preverjanje težišča je potrebno heli prijeti za ročice padlov in pri tem mora rep stati lepo vodoravno. Po nastavitvi težišča je bil heli že precej bolj stabilen in ga ni vleklo nazaj, kar se mi je prej vedno dogajalo in sem moral nagib kompenzirati s trimanjem servota v obratno smer. Naslednja stvar, ki sem jo preizkusil in se je izkazala za koristno so uteži na padlih. Te uteži bi naj vplivale na stabilnost glede na navpično os. Zdi se precej logično saj je to dodatna vrteča masa in neke vrste žiroskop.
Ker sem s helijem telovadil in drsal po asfaltu in betonu pa sem na sanke nataknil še obročke iz silikonske cevke.
Naslednja modifikacija pa je bila cevka, ki sem jo s selotjepom fiksiral pod palico in po njej speljal anteno vse do repa.
Ker je spet zima sem zaenkrat spet omejen na sobno poskakovanje, ki pa postaja malo bol kontrolirano. ;)
Tako pa trenutno izgleda celota.

Ni komentarjev: