sreda, marec 07, 2007

heli SpyHawk

No, pa sem ga le dočakal. V škatli so poleg helija še komande, polnilec, LiPo baterija, navodila v nemškem in angleškem jeziku, kabel za simulator in nalepke. Heli je že v celoti sestavljen in pripravljen na letenje. Seveda, če znaš leteti. ;) Pripeti je treba samo baterijo. Jaz bom še malo počakal in najprej montiral križ z žogicami. Če bi bilo lepo vreme bi se mogoče odpravil na kak travnik brez bližnjih ovir in tam probal brez križa. Ampak ker križa še nimam in ker je vreme slabo sem se zaenkrat zadovoljil z obračanjem rotorja v sobi...seveda ne pri polnem plinu. ;) Priložen je LiPo 2S 1800mAh baterijski paket s servisnim konektorjem. Priložen je tudi polnilec, ki pa mi nekako ne deluje najbolj primeren za polnjenje LiPo čeprav na njem piše "LiPo charger". Zgleda bol podoben tistim poceni stenskim polnilcem za NiMh. Ko bo čas bom preveril, če res premore kaj "pameti". Zato sem paket rajši napolnil na mojem PocketLoaderju. Seveda vsako celico posebaj.
Prva stvar, ki sem jo opazil in ni standardna pri večini helijev tega cenovnega razreda je to, da je gyro ločen od sprejemnika in regulatorja. Naslednjič pa še kaj več o samih detajlih.

Ni komentarjev: