četrtek, julij 26, 2007

Cumulus na goricah

Danes je bilo spet idealno vreme za pobočno jadranje z nekaj termike. S cumulusom sem se malo pred 18. uro odpravil na gorice. Veter je lepo enakomerno vlekel z jezera. V zraku sem bil vsega skupaj dve uri. Najprej sem letel s standardno RTF težo, ki je približno 650g. Ker pa je bila prodornost modela v veter zelo slaba, saj se je model skoraj ustavil sem na trup pod težišče prilepil še dodatnih 50g svinca. Prodornost modela se je precej povečala in letenje je postalo veliko bolj zanimivo in dinamično tudi proti vetru. S časom sem dobil pravi občutek v prste in tudi doleti v pristanek z različnih višin in smeri so mi že lepo uspevali zato je bil čas za malo rahle akcije. ;) Nizki preleti tik nad "hrbtom" hriba v smeri vetra, razpotegnjeni lupingi, premeti čez krilo in še kake bol ali manj planirane "figure". ;)
Čeprav me je že rahlo bolel hrbet je bila ura prehitro osem in sonce je bilo že zelo nizko, veter pa je počasi začel pojenjati. Sledil je še zadnji met, nabiranje višine v smeri vetra, rahel zavoj v levo in prehod v šolski krog za pristanek....nizko in vzporedno s hribom....še zanji obrat proti vetru in v smeri hrbta hriba...bremze gor....in harierski pristanek. ;)
V glavnem....pravi balzam za duha in malo manj za telo. Naslednjič bo treba sabo vzet kak stolček. ;)

Slik oz. kakega filmčka pa žal ni, ker je bil fotograf opravičeno odsoten...ima pa nov fotoaparat, kar je obetajoče! ;)

Ni komentarjev: