četrtek, julij 19, 2007

Cumulus leti!

Danes sem končno preizkusil cumulusa. Najprej sem ga na ravnini strimal (malo sem zmanjšal odklone eleronov) in ker je bilo vse videti vredu sem jo mahnil direkt na Ambroža. Po podatkih avtomatske postaje je pihal JV veter s hitrostjo približno 3 m/s s sunki do 6 m/s. Glede na trakce pogoji niso bili ravno idealni. Tudi dva jadralna padalca, ki sta bila v zraku sta kar hitro šla dol. Ampak vrnitev v dolino brez poleta ni prišla v poštev. ;) Nekajkrat sem vrgel in res ni kaj prida držalo. Pihalo je direktno iz kamniške smeri. Nisem se nevem kako najadral sem pa malo dobil občutek kako se obnaša v zraku malo večji model. Za prvič je bilo kar dovolj. Najbol pomembno pa je, da je model še vedno cel. Flikanje je očitno ratalo. ;)

Na travniku pred trimanjem...


...na Ambrožu po nekaj metih...;)

Ni komentarjev: