sreda, julij 18, 2007

Cumulus 2000 - popravilo končano

No, pa mi je le uspelo poflikat krilo. Ni najlepše upam pa, da bo vsaj držalo tako kot mora. Spoj uške in centroplana je ojačan s stekleno tkanino prepojeno z CA, na mestu kjer se stikajo glavne letvice pa še z obeh strani s karbonskim rovingom. Centroplan sem prekril kar z modro oraligh folijo (original je transparentna oracover), ki je le za odtenek temnejša tako da razlika skoraj ni opazna. Namesto oranžne pa sem uporabil kar rumeno. Če se bo izkazalo, da zadeva leti po pričakovanjih bom mogoče nabavil novo folijo in prekril celo krilo. Največ časa pa so mi seveda vzele razne drobnarije. Težišče sem nastavil nekje na 6cm (priporočajo nekje na globini 30-40% krila) od sprednjega roba krila. Poleg baterij (4xAA) sem v nos dodal še približno 40g svinca. Tako je RTF masa modela slabih 650g.

Ni komentarjev: