sreda, julij 11, 2007

Cumulus 2000 - popravilo

Danes sem počasi začel s popravilom krila. Najprej sem ločil centroplan in uško, ki je visela samo še na kablu servo motorčka.


Lotil sem se uške. Najprej sem odlepil eleron. Odstranil sem tudi folijo in odrezal odvečno balzo (del zadnjega rebra centroplana), ki se je držala zadnjega rebra ter pobrusil ostanke lepila.


Sledilo je flikanje centroplana, ki je bil najbolj poškodovan. Na novo sem naredil tri rebra. Ker nisem imel 1.5mm trde balze sem uporabil 2mm mehko in jo malo pobrusil ter premazal s sekundnim lepilom in ponovno na rahlo pobrusil. Na sliki sta dve novi in staro, poškodovano rebro. Rebra so enaka čeprav se na sliki zaradi kota slikanja vidi kot da niso.


Ker sta bili sprednja in zadnja letvica že enkrat zlomljeni sem ju odrezal pod kotom in prilepil novi. Na srečo sem imel na zalogi točno takšo zadnjo letvico. Mal več dela pa je bilo s sprednjo, ker nisem imel letvice istih dimenzij ampak za milimeter ožjo. Zadevo sem rešil tko, da sem med rebra in letvico vlepil še trak 1mm balze. Ni najlepše, bo pa držalo. ;) Ko pa bo sprednji del prekrit z balzo pa tako skoraj ne bo opazno.


Takole pa je trenutno videti centroplan z novimi rebri in štukanima letvicama. Na novo sem naredil tudi distančnike, ki pridejo vlepljeni med rebra in med glavnima smerekovima letvicama, ki sta na srečo nepoškodovani.


Pred spajanjem uške in centroplana bo potrebno še poplankati spredni del krila z 1mm balzo, ojačati spoje letvic s stekleno tkanino in vlepiti kak ojačitveni trikotnik. Mogoče že jutri.

Vedno znova ugotavljam, da je "flikanje tresk" zelo zanimivo opravilo. ;)

Ni komentarjev: