petek, november 02, 2007

eksperiment "myJet" ;)

Že nekaj časa nisem nič napisal. Trenutno večino "modelarskega" časa porabim za programiranje gps loggerja, ki je že dobil končno obliko in težo (65x30x10 in 20g). Osnovne funkcije že delujejo. Elektrifikacija cumulusa je končana. Slike in poročilo s testnega leta pa še pride. ;)
Že nekaj časa mi je zelo všeč MPXov model FunJet. In ker imam doma en BK motor 3500KV sem se odločil da ga nekako uporabim. Sicer sem ga najprej mislil dati v pilona...ampak bi bil to prevelik hitrostni preskok. ;) Bo treba najprej malo potrenirat na kakem lažjem in počasnejšem modelu. Torej lotil sem se risanja mojega prvega jet modela. Risal sem čisto na pamet. Linije in detajli so pobrani iz veliko jet modelov in pravih letal. V glavnem...neke vrste jetmix. Osnovni kriterij je bilo samo to, da ne bo prevelik. Nastalo pa je tole...



Ni še čisto končan ampak osnovne linije bodo ostale takšne kot so. Predvsem me pa zanima kako bo na let vplival naklon sprednjih krilc - kanardov (eurofighter typhoon, X31, SU-47). Najprej pa mora stvar poleteti brez tega. Kakih hudih izračunov nisem delal, površina kril bo nekje 8dm2 in RTF teža približno nekje 350g, kar da približno krilno obremenitev 43g/dm2.
Bo to sploh letelo!? ;)

Ni komentarjev: