četrtek, oktober 11, 2007

elektrifikacija cumulusa - 3.del

Danes dopoldan sem bil v švajgiju. Glavni razlog za obisk modelarske meke je bil nakup propelerja za cumulusa. Odločil sem se za aeronautove krake 9x5" s "turbo" spinerjem, ker je bil cenejši od klasičnega in ker je plastika na otip bolj prožna. :) Mogoče pa mi bo kdaj prav prišel pri kakem bol konkretnem priganjanju tega motorja. Testiral sem tudi 8x5".
Meril sem tok in na 8" je merilnik pokazal 11A. Z večjim, 9" pa 13.5A pri polnem plinu. Vleka je v obeh konfiguracija tako po občutku več kot dovolj za solidno dviganje. Kako bo pa v praksi bom pa še videl.

podatki pogona:

motor: KD A22-20L (1102 KV, 56g)
regulator: Dragon 30A (JETI OEM)
baterije: LiPo
LM Loong max 1600 (3S1P, 15C, 130g)

Setup s Hong Konga (brez propelerja) ;)


Vse skupaj zmontirano v nosu, ki še čaka na finalno brušenje in barvanje v belo...


Pa še pogled s sprednje strani...

Ni komentarjev: