ponedeljek, november 12, 2007

myJet - gradnja II. del

Današnji napredek...



Naslednji korak je izdelava "oblin" trupa na zgornji in sprednjem delu spodnje strani. Spodnji del bo narejen iz pokončno postavljanih plasti deprona, ker mi je ostalo kar nekaj koščkov 3 in 5mm deprona in jih bom koristno porabil. Skupaj jih bom zlepil z lepilom v spreju in obrezal ter pobrusil v končno obliko. Zgornja polovica pa bo iz 3cm stirodurja, ker bo v enem kosu vse od konice pa do motorja. V tem delu bo tudi izrez za baterijo, sprejemnik in ostalo elektroniko. V zadnjem delu pa bo tudi odprtina, ki bo omogočala pretok zraka iz spodnjih vstopnikov skozi motor. Zaradi razporeditve komponent in določanja geometrije trupa sem moral določiti približno težišče. To sem izvedel čisto eksperimentalno tako da sem model metal po sobi in opazoval odzive glede na obtežitev na sprednjem delu. Kasneje sem izvedel, da za to obstaja namenski program A.C. calculator , ki je zelo enostaven za uporabo (Krist, hvala za link). Rezultat, ki sem ga dobil sam in rezultat iz programa se razlikujeta za manj kot centimeter. ;)

Prikaz v programu...

Ni komentarjev: