sreda, junij 13, 2007

Speedo

Pozno popoldan sem se odpravil na "naše" pobočje (zemljevid) z namenom, da ponovno preizkusim Speedota. Ko sem prišel na hrib trenutne razmere niso kaj dosti obetale. Pihal je rahel J. Nekajkrat sem vrgel in naredil krog ali dva ter pristal v dokaj visoki travi, ki je zelo blagodejno vplivala na model pri (pre)hitrih pristankih. :) Neugodne razmere sem izkoristil za igranje z nastavitvami zavor (oba ailerona postavljena navzgor), ki bi naj občutno zmanjšale hitrost pri pristajanju. Po nekaj minutah igranja mi je uspelo stvar nastaviti tako, da so bili pristanki vedno lepši. ;) Spodaj pa se je jezero začelo rahlo gubati, kar bi naj pomenilo, da se bo kmalu pojavil pravi vzgornik. In res se je. Kar dobro je vleklo. Uspelo mi je "povoziti" tudi nekaj termičnih stebrov in takrat je šlo nenormalno gor. Noro! Glede na to, da so ponavadi še boljši pogoji kar se vzgornika tiče mislim, da bo v kombinaciji s termiko to kar prava stvar za poletne dni. Uživancija brez motorja! ;)
Jutri pa se obeta še lepše vreme.....juhu! ;)

Ni komentarjev: