sobota, junij 16, 2007

mach4 - 1. del

Ne, to ni novi Gillette brivnik. ;) To je nov model iz deprona, ki počasi nastaja. Osnova za model je načrt, ki sem ga našel na internetu (model mach3 - avtor je neznan). Gre za nizkokrilno letalo, ki bo sposobno izvajati akrobacije. Cilj pa je tudi malo večja hitrost. ;)
V originalu je model narejen na klasičen način. Torej krilo iz reber, prekrito s folijo in trup prekrit z oplatami balze. Takole je videti originalni načrt...

Jaz sem se odločil za gradnjo iz deprona z razlogom, da še malo dodelam tehniko obdelave deprona in da preizkusim še kombinacijo deprona in steklene tkanine. Osnova je 3mm depron. Pričakovane mere oziroma podatki modela:

razpon: 950 mm
globina krila pri trupu: 150 mm

globina krila na koncu: 120 mm

profil: polsimetrični

površina: 12,8 dm^2

dolžina trupa: 670 mm

Najprej sem se lotil trupa in ga približno prerisal na ploščo deprona. Osnova je stranski profil trupa na katerega sem potem po principu gradnje čolnov postavil rebra.


Na vsaki strani bom verjetno po celotni dolžini dodal še smerekovo letvico 2x2 mm. Prvo rebro, ki je nosilec motorja sem na CNC izrezal iz 2mm vezane plošče. Ostala rebra so iz deprona.

Tako kot pri modelu Raven bo tudi ta imel profilirana krila. Ker pa je v tem primeru profil polsimetričen ima vsaka polovica krila po štiri rebra. Vzdolž krila pa je letvica iz balze. Obe polovici sem izdelal ločeno, ker nisem vedel kako velik kos deprona odrezati, da se bo stvar lepo izšla. Krilo je namreč trapezne oblike in verjetno bom naredil rahel V lom.



Rebra sem naredil tako, da sem najprej izdelal dve šabloni iz 1mm vezane plošče. Potem pa sem v sendvič dal štiri kose 3mm deprona in odrezal z žagico z vročo žico.


Takole pa je videti polovica krila.


Se nadaljuje.... ;)

Ni komentarjev: