ponedeljek, september 22, 2008

B-ray micro - testni let

Danes dopoldan sem kljub kislemu vremenu odšel na travnik in vrgel. Najprej klasično, da sem videl kako je kaj s težiščem in če stvar sploh leti. ;) Trimanje skoraj ni bilo potrebno...samo en klik navzdol. Prvi sal met je bil bol previden, ker nisem bil prepričan, če bo slučajno kaj škripnilo. Kasnejši meti pa so postajali vedno bol podobni tistim tapravim...ampak še vedno daleč od pravilnega sal meta. ;) Metal sem dobre pol ure in tako na oko opravil priblizno 15 metov. Uspelo mi je tudi par kar lepih pristankov v roko. Seveda pa tudi kak ponesrečen. ;) Model je zdržal. Vztrajal bi še dlje časa pa sta me pregnala rahel dež in pa veter. Vijaka sem dal kar oba najlonska in zaenkrat ne vidim potrebe po klasičnem vijaku. Na modelu moram še popraviti par malenkosti v grobem pa je to to. Po dobre pol ure metanja je šlo v lipote slabih 50mAh kar pomeni da bi akuji morali zadoščati vsaj za kako uro in pol letenja. Za kak zelo dober jadralni dan bo vseeno potrebno narediti še kak paketek. ;)
Skratka...zelo sem zadovoljen in čakam na malo bolj ugodno vreme, ki ga pa kot zakleto seveda v naslednjih dneh očitno še ne bo. Drek! ;)




Ni komentarjev: