petek, september 19, 2008

B-ray micro - krilo

Tako, krilo je fertik! Spodnji del spoja kril sem ojačal s karbonsko tkanino, na konec leve polovice krila sem zlaminiral košček karbona in vlepil palčko za met. Uporabil sem kar 3mm karbonsko palčka. Razdalje od roba nisem kaj dosti meril in preizkušal ampak občutek pri držanju krila je zaenkrat kar dober. Bom videl kako bo pri pravem metanju. V predelu loma sem na spodnjo stran za montažo na trup prilepil plastično pušo, skozi katero bo šel navaden M3 vijak. Drugi vijak bo prav tako M3 vendar bo najbrž kar najlonski. Palčko in pušo sem prilepil z mešanico epoxy-a in pa karbonskih "kosmičev", ki sem jih naredil iz ostankov pri obrezovanju tkanine. Nastane fina, temna brozga. ;)


Ker je bila desna polovica krila že v osnovi lažja za dober gram sem moral na koncu, da sem zbalansiral krilo na desno stran prilepiti 1.7g težko ploščico svinca. Tako je sedaj končna teža krila pripravljenega za let slabih 73g. To je sicer malo več kot sem na začetku predvideval ampak vseeno mislim da bo zelo vredu. Če bo le zdržalo mete. ;)


Ker trup za SALa še ni čisto gotov (manjkajo še povezave krmil in pa elektronika) sem se odločil, da bom krilo malo preizkusil kar na trupu kolibrija. Trup oziroma palica je precej krajša zato bo model najbrž precej "živčen" po višini. Ampak firbec je firbec...upam da bo jutri ugodno vreme za test.

Ni komentarjev: