ponedeljek, maj 28, 2007

zasilni pristanek - drugič

Že drugič se mi je zgodilo, da je moral Raven zasilno pristati zaradi okvare pogona. ;) Ponovno pa je bil usoden 3S LiPo paket v kombinaciji s črnim propelerjem 9x3.8" kitajskega porekla, ki je povzročal premočne vibracije. Tokrat ni bilo tako hudih posledic, ker je pri jadranju proti tlom pomagal dovolj močan vzgornik. Nosilec motorja je ostal popolnoma cel, ker ga je celega iztrgalo na stičišču s trupom. Nosilec sem lepo obrusil in ga prilepil z epoxijem, spoj pa sem še malo ojačal s stekleno tkanino. Vse skupaj pa sem še malo "zalil" z mitopurjem E45. Ma da drži! ;)
Propeler bom zamenjal z APCjevim 10x4.7". Hkrati pa sem na rep montiral še majhno kolo, za lažje manevriranje med vzletanjem.
Sedaj pa spet čakanje na lepše vreme. ;)

Ni komentarjev: