torek, maj 13, 2008

Paličnjak

Že nekaj časa nazaj sem se odločil, da si bom naredil model s katerim bom lahko letel kar na dvorišču. Ker mora biti model dovolj majhen in počasen sem se odločil za neke vrste paličnjaka. Torej tip modela, ki nima pravega trupa ampak rep in sprednji del modela povezuje kar palica oziroma letvica. Model je nastajal sproti brez kakršnekoli skice oziroma načrta. Torej čisto po občutku. Za osnovo sem vzel kos stirodurja na katerega sem spredaj prilepil sendvič iz dveh 1 mm vezanih plošč in 5 mm balse za pritrditev motorja, ki je hkrati tudi nosilec za podvozje, ki je iz 1mm jeklene žice. Ob strani sem izrezal luknje za montažo elektronike. Repni del je iz 3mm deprona, ki sem ga malo ojačal z lepilnim trakom. Sprednji del in repni del povezuje smrekova letvica 3x6 mm. Za lepenje sem uporabljal kar UHU por lepilo. Krilo ima razpetino 80 cm in V lom na sredini. Profil je dobri stari clark Y. Izrezano je iz navadnega stiropora in ojačano z lepilnim trakom s steklenimi vlakni.
Povezave med krmilnimi površinami repa in servo motorčkoma so sestavljene iz 1mm jeklene žice, plastičnih cevk in 1 mm karbonskih palčk.



Prvi, testni leti...

Ni komentarjev: