četrtek, september 06, 2007

mü28 - 2m

Takole je videti GFK trup 2m akro jadralca mü-28, ki sem ga kupil preko e-baya. Priložena je tudi kabina in pa prozoren pokrov kabine. Sam trup je dokaj masiven in zelo kvalitetno narejen. Sprednji del pod kabino je dodatno ojačan s karbonom.


Skice oziroma načrt modela.


Dolgo sem se odločal kateri profil izbrati. Na koncu pa sem se odločil za preizkušeno varianto S3021. Verjetno pa se bom kasneje lotil še izdelave krila s kakim hitrejšim profilom. Verjetno kak RG-15 ali kaj podobnega. Na spodnji sliki so profili, ki so bili v ožjem izboru.



Šablone sem izdelal iz 0.3mm aluminija. Najprej sem profile natisnil s programom Profili2 in jih z UHU stick prilepil na aluminij. Šablone sem izrezal z olfa nožem in malo pobrusil s pilico za nohte.


Upam, da se bo čim prej našlo kaj časa za izrez sredic.

Ni komentarjev: