ponedeljek, avgust 13, 2007

kolibri elektro

Danes sem se že zjutraj odpravil na travnik z namenom, da po več kot pol leta poizkusim v zrak spraviti kolibrija elektro. Tokrat z novim, BK pogonom. Ker sem imel slabe izkušnje s tem modelom sem najprej za dvigovanje poguma malo zapeljal parkya. Ker že nekaj časa nisem vozil parkya ampak samo depronerja, ki je precej bol živahen je bila to prava poezija. Zelo mirno in nič stresno letenje! Ker se je vreme začelo slabšati in je bil veter vedno močnejši sem hitro prizemljil parkya in pripravil kolibrija.


Že prvi met je pokazal, da bo treba dodati še malo svinca v nos, ker je model preveč visel na repu pri polnem plinu pa je močno silil v zrak. Tudi ostri zavoji so se končali s povešenjem krila. Sam pristanek sicer ni bil problematičen, ker mi je rahlo pomagal nasprotni veter. Na nos sem prilepil dodatnih 10g svinca in ponovno poizkusil. Letenje je postalo precej bol prijetno in odzivnost bolj predvidljiva.


Novi pogon se je izkazal za zelo učinkovitega in model brez posebnih problemov dviguje s solidnim naklonom. Tudi letenje z ugasnjenim motorjem ni problematično in zasilni pristanki brez motorja verjetno nebi bili problem.
Tako sem letel kar nekaj minut. Tako po občutku sem bil v zraku (s tremi testnimi pristanki) približno pol ure potem pa sem vseeno rajši prej pristal preden bi regulator samodejno izklopil motor. Ziher je ziher....model mora ostati cel najmanj do srede. ;)



Pa še en bol slab dokaz, da je bla stvar res v zraku. Mal težko je slikat in letet. ;)



Pa še malo šminke...


En tak kratek zaključek bi bil nekako takole....

kolibri elektro = mini parky brez eleronov ;)


še nekaj podatkov:

- RTF teža ~170g
- BK motorček 2000 obr/V 10g
- prop GWS EP 5x4.3"
- regulator HW 9g
- baterija 2S LiPo 620mAh 35g

Ni komentarjev: