sobota, april 07, 2007

Raven - drugi testni let


Danes dopoldan sem končal z obnovo Raven-a in ker je vreme zdržalo sem se odločil, da popoldan opravim ponovni testni let. Najprej sem testiral z 2S in 9x4.7" in ker je šlo vse po načrtih in ker sem po dveh 2S paketih dobil pravi občutek sem se ponovno opogumil in preizkusil še 3S in 8x6" propeler. Tokrat je material zdržal in letenje s to konfiguracijo je bilo prav živahno. Pri polnem plinu to postane model za "se malo znoret". :) Poizkusil sem osmice, lupinge, svedre, hrbtno letenje,.... V primerjavi s parkijem je raven precej bol živahen predvsem po nagibu. To je posledica simetričnega profila in bol sredinsko nameščenih kril.
Ker sem z modelom zelo zadovoljen sem se odločil, da ga bom še malo polepšal. Spet bom dodal še podvozje in narediti moram še pokrov kabine. Potem pa pride na vrsto še kakšna bol zanimiva barvna kombinacija.

Pa še nekaj utrinkov (sem razmišljal o glasbeni podlagi...ampak mislim, da ni potrebe) ;)

Ni komentarjev: